• Киевская область Киев, Ирпень, Буча
Close

Весільна церемонія: 10 головних рекомендацій

  • Home
  •  / 
  • Блог
  •  / 
  • Весільна церемонія: 10 головних рекомендацій

Весільна церемонія: 10 головних рекомендацій

Мрієш, щоб ваше весілля було схоже на казку? Тоді без виїзної церемонії не обійтися! Індивідуально написана мова реєстратора, зворушливі клятви і безліч інших складових, які обов’язково зроблять мить одруження трепетним і чуттєвим.

Чому церемонія краще РАГСу? Цим питанням задаються багато наречених і, відповідаючи на нього, можна виділити кілька основних аспектів:

Зона церемонії

Для церемонії обов’язково окрема зона. Крім естетичного аспекту – декору, який підійде тобі по стилістиці і припаде до смаку, треба передбачити і безліч технічних моментів.

  • Врахувати сонце або штучне світло, щоб він не заважав спостерігати за церемонією гостям, а фотографам і відеографам – знімати.
  • Виділіть достатньо місця для себе, подружок нареченої і друзів нареченого, щоб їм не доводилося тіснитися біля весільної арки.
  • Позначте окреме місце для церемоніймейстера або реєстратора.
  • Правильно розрахуй відстань і до стільців для гостей: від першого ряду стільців до молодят має бути не менше 3 метрів. При цьому між рядами стільців потрібно залишити 1,5-2 метра для проходу нареченої. А між самими стільцями залишати достатньо місця, щоб гостям було зручно проходити між ними і сидіти, не спираючись колінами в стілець, що попереду.

Декор

Декор – основна складова красивого виду церемонії. Важлива кожна деталь: стильно оформлена арка або фон для проведення церемонії, подушечка для кілець або її альтернатива, стіл для реєстратора, якщо він потрібен, оформлення доріжки до арки, декор стільців.
При оформленні та плануванні важливо пам’ятати кілька основних правил:

  • Декор зони церемонії повинен добре і гармонійно виглядати з навколишнім середовищем: будь то природа чи інтер’єр приміщення.
  • Прикраса доріжки пелюстками доречно тільки в тому випадку, якщо в зоні церемонії немає сильного вітру, в іншому випадку до самої церемонії цей декор просто розлетиться.
  • Щоб трансформувати зону церемонії в фотозону, продумай її декор так, щоб він і надалі виглядав добре – щоб за групами гостей було видно основні елементи декору.
  • Столик для реєстратора можна замінити на стильну тумбу або зовсім обійтися без нього, якщо ви на церемонії не підписуєте ніяких документів.
  • Корзинки з пелюстками краще покласти на крайні стільці або повісити на них, щоб гостям не доводилося нести їх в зону церемонії.
  • Прохід до арки обов’язково закрий стрічкою або табличкою «Тут пройде наречена», щоб декор доріжки до початку церемонії не був зіпсований, але в цьому випадку обов’язково залиш великі проходи для гостей з інших боків.

Доріжка до арки

Напевно, один з найбільш хвилюючих моментів всієї церемонії – той, коли з’являється наречена.
У традиційному варіанті наречену до арки веде тато, в рідкісних випадках мама або інша близька людина.
Для більшої зворушливості моменту закрий обличчя фатою.
Перед нареченою йдуть подружки нареченої і друзі нареченого, а наречений вже повинен чекати тебе біля арки.

Церемоніймейстер

Вибираючи реєстратора(церемоніймейстра), керуйся не тільки професіоналізмом і досвідом, а й зовнішнім виглядом і голосом.
Красива постава і мова, доглянутість і презентабельність – все це дуже важливо для того, щоб церемонія пройшла на належному рівні.
Обговори текст, наповнення церемонії і музичний супровід.
Важливим аспектом є розташування церемоніймейстра – він повинен стояти трохи осторонь, щоб не потрапляти у всі кадри.
Важливо, щоб в процесі церемонії ви його добре чули, але звертали увагу виключно один на одного.

Репетиція

За тиждень до церемонії організуйте виїзд на місце проведення церемонії. Візьміть з собою декоратора і фотографа, подружок і друзів, задіяних в церемонії, батьків, реєстратора. Декоратори повинні узгодити розташування арки з фотографами відповідно зі світлом.
Батьки і друзі повинні точно знати свою роль і розташування на весіллі, свої дії. Відведи кожному з них місце, яке буде для нього комфортним – подбай про гарній картинці. Пам’ятай, що церемонія – це реальна можливість втілити твої мрії про ідеальне весілля в життя.

Друзі нареченого і подружки нареченої

Чим більше людей ти залучаєш, тим складніше їх організувати.
Репетиція, проведена заздалегідь, дозволить друзям нареченого і подружкам нареченої не загубитися під час церемонії, розуміти, куди йти і що робити.
Варто подбати і про образ друзів. Наряди для них слід підбирати в єдиному стилі: однакові чи ні – вирішувати тобі, але пам’ятай, що друзям в них повинно бути комфортно. І без однакових нарядів можна створити гармонійні образи: це може бути однакова тканина або поєднання кольору і орнаменти.

Гості

Запросити гостей на церемонію бажано мінімум за 30 хвилин до приїзду молодят.
Вони можуть провести час в зоні welcome або зробити знімки в фотозоні, заповнити книгу побажань. Так ніхто не запізниться і не пропустить важливі моменти церемонії.
Подбай і про зручність гостей: на випадок дощу можна підготувати парасолі, віяла – якщо буде занадто жарко. Можна приготувати хусточки для сліз під час церемонії – це зворушливо і дуже душевно. Гості під час церемонії бажанно, щоб сиділи! Процес церемонії триває до півгодини, і провести весь цей час на ногах багатьом буде некомфортно.

Клятви

Один із найбільш зворушливих моментів церемонії – проголошення клятв. Це можуть бути як клятви, які ви з половинкою будете повторювати за реєстратором, так і індивідуально підготовлені тексти, дбайливо написані один для одного. Написати клятву – не так страшно, адже говорити варто лише те, що йде від самого серця. Найважливіші слова і емоції.
А якщо ви боїтеся забути текст клятв, можна підготувати шпаргалку у формі листівок-сердечок спеціально для церемонії. І після проголошення своєї клятви вручити це сердечко своїй половинці.

Діти

У вашій церемонії можна задіяти і дітей. Дівчата можуть виконувати роль flowergirls, хлопчики – йти з красивою табличкою перед нареченою. Текст таблички може бути і жартівливим, і романтичним – все залежить лише від твоїх побажань і фантазії.
Варто подбати і про зовнішній вигляд маленьких героїв церемонії: нехай вони будуть максимально в загальній стилістиці весілля.
Особливу гордість будуть відчувати діти, якщо їм довірять винести обручки для церемонії. Тільки варто провести з дітками невеличку репетицію, щоб в день весілля вони не розгубилися.

Музика

Погоджуючи музичний супровід реєстрації, пам’ятай не тільки про власні переваги, але і про загальний стиль свята. Для Вашої церемонії може підійти інструментальна музика у супроводі ді-джея, а на класичному весіллі буде доречний струнний квартет, або скрипаль, або саксофоніст.
Чудово, якщо у вас є якісь пісні, які грають особливу роль у ваших стосунках. Вони можуть стати безпрограшним варіантом для фіналу церемонії!

Поєднавши всі ці складові, ти отримаєш ідеальну церемонію.
Оформляй цей момент саме так, як хочеться тобі і твоїй половинці, і відкинь у бік усі стереотипи!